Sredstva autorizacije
Na brz, jednostavan i siguran način novim sredstvima autorizacije potvrdite bilo koju transakciju plaćanja putem Intesa Online elektronskog bankarstva.

U bilo kojoj ekspozituri Banca Intesa zatražite jedno od dva sredstva autorizacije, u zavisnosti od mobilnog telefona koji koristite:
- SMS jednokratna lozinka – dostupno na svim telefonima
- mToken – dostupan na smart mobilnim uređajima sa Android i iPhone operativnim sistemima.
Napomena: Nije moguće koristiti obe vrste autorizacije, SMS jednokratnu lozinku i mToken. Korišćenje jedne vrste autorizacije isključuje korišćenje druge.
SMS jednokratna lozinka
Radi sigurnosti plaćanja lozinku možete da iskoristite samo za jedno plaćanje u roku od 120 sekundi. Istu lozinku nije moguće koristiti za više različitih plaćanja.
Nova lozinka
Ukoliko lozinka nije uneta u predviđenom roku, možete zatražiti novu, ali je neophodno da između dva zahteva prođe 30 sekundi.
Pogrešno unošenje lozinke
Ukoliko ste uneli neispravnu lozinku na ekranu će se prikazati informacija da uneti podaci nisu tačni. Ukoliko tri puta unesete pogrešnu lozinku, plaćanje će vam biti onemogućeno narednih 60 minuta. Svaki sledeći pogrešan unos privremeno blokira plaćanje na dodatnih 60 minuta. Ukoliko uzastopno šest puta unesete pogrešnu lozinku, vaš nalog će biti blokiran. U tom slučaju pozovite Kontakt centar Banca Intesa na broj telefona 011/30-10-160.
mToken
mToken je integrisan u Intesa Mobi aplikaciju i uvek dostupan na vašem mobilnom telefonu. Koristite vaš mToken da autorizujete vaše bankarske transakcije.
Jednostavno korišćenje za transakcije putem Intesa Online
Prilikom obavljanja transakcije plaćanja u Online aplikaciji, dobijate šestocifreni broj koji unosite u aplikaciju mToken i na taj način jednostavno generišete jednokratnu lozinku, koju unosite u Online aplikaciju, čime potvrđujete plaćanje.