Verujemo da su otvorena komunikacija, uvažavanje mišljenja klijenata i uzajamno poverenje ključne vrednosti u poslovanju, koje treba neprekidno negovati i razvijati.
Briga o korisnicima je jedan od najznačajnijih postulata poslovanja naše Banke. Pre nekoliko godina pokrenuli smo projekat „Slušamo Vas 100%“, sa namerom da bolje razumemo Vaše potrebe i želje.
Slušajući ono što Vi imate da kažete o našim proizvodima i uslugama, pruža nam se mogućnost da stalno poboljšavamo kvalitet, kao i da bolje upoznamo i razumemo Vaše potrebe, kako bismo našli najbolji mogući način da na njih odgovorimo.
Nastojimo da odgovorimo na sva Vaša pitanja, razrešimo nedoumice i uvažimo primedbe koje imate u vezi poslovanja sa nama kao Bankom. Cilj nam je da, zajedno sa Vama, stvorimo još bolje uslove za uspostavljanje dugoročnih partnerskih odnosa.
Kako bismo zajedno ostvarili ovaj cilj, važno je da znamo da li ispunjavamo Vaša očekivanja i potrebe, koliko ste zadovoljni našim proizvodima i pažnjom koju Vam ukazuju naši zaposleni.
U skladu sa željom da ostvarimo ovaj cilj, sprovodimo i različite tipove istraživanja zadovoljstva klijenata, putem web intervjua, telefona i sms-a, pa Vas molimo da ukoliko budete kontaktirani radi učestvovanja u tom tipu istraživanja, odvojite malo vremena i odgovorite na anketu.
Pitajte. Vaša pitanja nas čine boljim!Sajt | Kontakt forma » |
Elektronskom poštom na adresu: | kontakt@bancaintesa.rs |
Kontakt centar | +381 11 310 88 88 ** |
Mreža | U svim ekspoziturama Banke » |
Poštom na adresu | Banca Intesa ad Beograd Odeljenje za upravljanje zadovoljstvom klijenata ul. Milentija Popovića 7b 11070 Novi Beograd |
** Kontakt centar