U želji da vam pružimo dodatnu podršku i pomognemo da zaštitite sebe i svoje najmilije, omogućili smo vam da bez odlaska u ekspozituru u samo nekoliko koraka reaktivirate Intesa Online i Intesa Mobi usluge digitalnog bankarstva ukoliko ih niste dugo koristili ili ste promenili mobilni telefon.

Nakon ponovne aktivacije u udobnosti vašeg doma možete platiti račune bez provizije, proveriti stanje na karticama i platnim računima, kupiti ili prodati evre, uplatiti nekome novac, kao i realizovati brojne druge usluge. Detaljnije na linku.

Pogledajte kako da u samo nekoliko koraka reaktivirate Intesa Online i Intesa Mobi:



PRISTUPITE APLIKACIJI KLIKOM NA REAKTIVIRAJ


POPUNITE VAŠE LIČNE PODATKE
,
A NA VAŠ REGISTROVAN BROJ MOBILNOG TELEFONA
DOBIĆETE SMS PORUKU SA POTVRDOM.


ODABERITE OPCIJU
REAKTIVIRAJ USLUGU.





PREUZMITE DOKUMENTACIJU I
UNESITE KOD KOJI ĆETE DOBITI U SMS PORUCI


VAŠA APLIKACIJA JE USPEŠNO AKTIVIRANA.
NAKON TOGA ĆETE, AKO STE AKTIVIRALI INTESA ONLINE, DOBITI SMS SA VAŠIM LIB-OM (LIČNIM IDENTIFIKACIONIM BROJEM), A AKO STE AKTIVIRALI INTESA MOBI, NA EKRANU ĆE VAM SE PRIKAZATI DETALJNE INFORMACIJE ZA KREIRANJE KORISNIČKOG NALOGA.

Da biste reaktivirali Intesa Online i Intesa Mobi usluge potrebno je da posedujete broj mobilnog telefona koji je verifikovan u sistemu Banke.

Stanovništvo