Aktiviranje i ažuriranje usluge elektronskog bankarstva
Dokumenta koja su vam neophodna za aktiviranje usluge elektronskog bankarstva, izdavanje dodatne kartice, promenu ovlašćenja po računima, kao i davanje ovlašćenja knjigovodstvenim agencijama za raspolaganje sredstvima, možete pronaći u nastavku.
Klikom na naziv otvara se dokument koji možete popuniti, a zatim i odštampati i na taj način sa već pripremljenom dokumentacijom doći u vama najbližu ekspozituru.
* Ukoliko želite model potpisa po računu koji nije naveden u Pristupnici, uz popunjenu pristupnicu dostavlja se i dokument Napredne opcije koji je dopuna Pristupnice.
**Pregled se može dobiti od Savetnika
Sve informacije o Elektronskom poslovanju Banca Intesa Beograd možete dobiti na telefon 011/310-88-70 ili putem e-maila na e-banking@bancaintesa.rs, radnim danima od 8 do 21 i subotom od 9 do 14 časova.
NAPOMENA: Ukoliko ste se na Pristupnici opredelili za Halcom uslugu potrebno je da za svako Ovlašćeno lice navedeno na Pristupnici dostavite i dokument Izvoz sertifikata koji potpisuju vlasnik smart kartice i Osoba ovlašćena za zastupanje Korisnika, uz obaveznu overu i to za svako lice navedeno na pristupnici.
Ukoliko vam je potreban Halcomov kvalifikovani elektronski sertifikat, možete ga naručiti:
· lično ili
· poštom na adresu: Halcom a. d., Beogradska 39, 11000 Beograd.
Više informacija možete dobiti putem:
· telefona 011/ 33-06-570,
· e-maila ca@halcom.rs ili
· sajta www.halcom.rs.
Detaljno uputstvo za naručivanje sertifikata je na sledećem linku.
Da biste izvezli sertifikat, potrebno je pomoću aplikacije IzvozCertifikata export-ovati sertifikat. Exportom sertifikata dobijaju se dva file-a tipa ImePrezime.cer i ImePrezime.txt. Tekstualni dokument je potrebno odštampati, potpisati, overiti i dostaviti banci.